Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij kunnen een fout maken bij verzenden, de klant kan een fout maken bij bestellen. Mattenloods staat voor klanttevredenheid, wij zullen daarom altijd naar een oplossing zoeken waarbij iedereen tevreden is.
Vertel het ons eerst!
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Dit kan eenvoudig door te mailen naar klachten@mattenloods.nl, een Whatsapp berichtje te sturen of ons te bellen.
Stichting Webwinkelkeur
Komen niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
ODR-platform van de Europese Commissie
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.